با این روشهای ساده کالری بسوزانید

با این روشهای ساده کالری بسوزانید

سوزاندن کالری:

یک بطری آب‌معدنی کوچک با خود داشته باشید

بطری آب‌معدنی بزرگ خود را با یک بطری کوچک عوض کنید. با این کار مجبورید دوباره آن را پر کنید و نشان می‌دهد بیشتر فعالیت کرده‌اید.

 یک بطری آب‌معدنی کوچک با خود داشته باشید

فقط پنج دقیقه‌ی دیگر به آن اضافه کنید

اگر آهسته روی تردمیل راه می‌روید یا از راه پله بالا می‌روید، چند دقیقه اضافه‌تر این کار را انجام دهید.

فقط پنج دقیقه‌ی دیگر به آن اضافه کنید

موزیک را فراموش نکنید

موزیک باعث می‌شود بیشتر و سخت‌تر فعالیت کنید. گوش کردن موسیقی رپ حین فعالیت، باعث می‌شود ۱۲۰ تا ۱۴۰ کالری بسوزانید.

موزیک را فراموش نکنید

حین انجام حرکات، فاصله بیندازید

اگر در حال دویدن هستید، بعد از استراحت سرعت‌تان را بیشتر کنید، اگر راه می‌روید، آن را به دو تبدیل کنید.

حین انجام حرکات، فاصله بیندازید

حرکات بیشتری انجام دهید

قبل از آن‌که مدت زمان دویدن تردمیل را بالا ببرید، پایین بیایید و خود را وزن کنید. محققان معتقدند افرادی که حدود ۲۰ دقیقه تمرینات استقامتی انجام می‌دهند کالری بیشری می‌سوزانند.

حرکات بیشتری انجام دهید

پرش

به جای استراحت طولانی بین تمرینات، طناب بزنید تا ضربان قلب‌تان بالا برود. این حرکت در هر دقیقه حدود ۱۳ کالری می‌سوزاند.

پرش

از پاهایتان استفاده کنید

با اسکات‌ زدن‌های متوالی، کالری بیشتری می‌سوزانید. پاهای شما دسته‌ای از عضلات هستند که بیشترین انرژی را مصرف می‌کنند. بنابراین سعی کنید تمرینات بالاتنه را همراه با تمرینات پا انجام دهید.

از پاهایتان استفاده کنید

مقدار بیشتری پیاده‌روی کنید

سعی کنید پیاده‌روی آهسته‌ی صبحگاهی‌تان را با گام‌های بلند در انتها و در راه خانه تمام کنید.

مقدار بیشتری پیاده‌روی کنید

منبع: نون وآب


نظرات کاربران
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
نظرشما چیست؟
کد امنیتی به حروف کوچک و بزرگ حساس است